Carwash Marketing is meer….

Carwash Marketing is meer dan het plaatsen van (reclame) borden en vlaggen om de aandacht van uw potentiële klanten te trekken.

Wanneer u een marketingplan voor een service zoals carwash wilt maken moet de focus liggen op de uitstekende ervaring die u uw klanten kunt bieden, ervaringen die uw concurrentie niet kan evenaren.  Het is daarom van essentieel belang dat u exact weet wat uw carwash installatie wel (en niet) kan en waarin uw installatie zich onderscheid van uw concurrenten.

Na de aanschaf van een huis, is een auto vaak het duurste product dan iemand in zijn leven aanschaft. Het is dan ook geen wonder dat het eigendom wordt gekoesterd, dat het de eigenaar met trots vervult en dat er status aan wordt ontleend.

Aan u, als ondernemer in de carwash-branche de taak om uw potentiële klant te overtuigen dat zijn of haar duurste bezit bij u in veilige handen is en dat uw carwash niet alleen beter reinigt dan de eigenaar zelf zou kunnen, maar dat het ook beter en veiliger voor de auto is.

Carwash Marketing gaat daarom vooral over het benadrukken van de service die u uw klanten te bieden hebt in combinatie met de kwaliteit van uw installatie, waarbij het eindresultaat – een perfect gewassen auto – centraal dient te staan.

Deel dit bericht: