Over ons

Wij zijn anders dan andere marketingbureaus. Meer dan 20 jaar ervaring in de carwash branche maakt ons uniek en zorgt er voor dat we weten wat er nodig is om meer rendement uit je carwash te halen. Carwash Marketing - het marketing bureau met verstand van Autowassen!

Carwash Marketing - Lex Blomsma

December 1999 startte ik met mijn werk in de carwash-branche, eerst als planner, de laatste 6 jaar als beheerder van de website en verantwoordelijk voor alle andere communicatie.

Op 2 november 2015 ben ik met Carwash Marketing als zelfstandig ondernemer verder gegaan. Met een achtergrond in de logistiek, werkervaring in functies als projectleider en bedrijfsleider ben ik een ervaren gesprekspartner wanneer je als (startende) ondernemer hulp nodig hebt bij het opzetten of optimaliseren van de online communicatie van je carwash bedrijf.

lex-droom-elst-elst

Hoe het begon...

Misschien sta je er niet eens bij stil, maar vind je het ook niet verbazingwekkend dat een zoekmachine als Google zo snel en zulke goede resultaten geeft?

Google zat een keer mis…

Mijn interesse werd pas echt gewekt toen Google er een keer volledig naast zat. De naam van het bedrijf waar ik voor werkte werd genoemd in een online artikel over een concurrerend bedrijf dat failliet was gegaan. Het Google algoritme combineerde niet alleen de naam van onze concurrent + failliet maar ook onze naam + failliet…. We kregen vanaf dat moment, begrijpelijk, veel vragen van klanten. Steeds moesten we uitleggen dat we niet failliet waren, maar hoe zorg je er nu voor dat je zoiets omkeert…. We hebben nog met Google gebeld….. maar dat bracht niet echt een oplossing.

Mijn missie

Het werd mijn missie om ons bedrijf steeds weer op een positieve manier onder de aandacht te brengen, ik werd verantwoordelijk voor de inhoud van onze website, startte een social media campagne op Facebook, Twitter en YouTube, daarnaast werden we ook actief met nieuwsbrieven. Ik startte een e-mail campagne en stuurde ook een keer of 3 per jaar per post een nieuwsbrief naar al onze relaties. Dankzij al deze positieve uitingen werd het bedrijf steeds meer serieus genomen met stijgende verkoopaantallen tot gevolg. De kennis die ik zo in de praktijk heb opgedaan wil ik vanaf nu graag inzetten voor jouw carwashonderneming!